selenamariegomezforever

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda - 13 augusti 2011 22:45

Jag brukar titta på min blogg varje kväll för att titta hur många besökare jag får på bloggen och idag fick jag 16 besökare, men jag kanske får fler, vem vet. Jag vill bara säga tack, och att jag verkligen blir glad. Och jag hoppas att ni älskar Selena Gomez lika mycket som jag gör. Och ni får ställa frågor om vad ni vill och  om Selenas liv, och jag svarar helt ärligt. Jag vill verkligen svara på frågor, jag tycker att det är kul. Men jag hoppas att ni tycker om min blogg och ni kommer verkligen att få veta mer om Selenas liv i framtiden, men först måste jag ta reda på det innan jag skriver det på bloggen. Ha det bra, vi ses kanske imorgon! :)

Av Amanda - 13 augusti 2011 19:19

   

 



Vad söt Selly var på bilderna!    


    

Av Amanda - 13 augusti 2011 18:17

Hej alla Selena fans! Jag har tänkt att lägga in en låt varje måndag, jag kommer att kalla det ''Veckans låt''. På måndag kommer jag att  lägga in en låt på bloggen, och den låten ska stanna tills nästa måndag och då lägger jag upp en ny låt. Så var beredd på att lyssna på Selenas låtar varje måndag, jag kommer lägga upp lite olika, hennes gamla låtar och hennes nya låtar. Och varje dag ska jag komma med en bild på Selena, det kommer säkert att vara gamla bilder på henne och nya bilder och det ska heta ''Dagens bild''. Vi ses kanske senare! :)

Av Amanda - 12 augusti 2011 15:08

Hej alla Selena fans! Jag har precis tittat hur många läsare jag har nu, och nu har jag 268 läsare. Förra fredagen när jag tittade hade jag 205 läsare och nu har jag 268 läsare, jag vill bara säga tack igen för att ni läser min blogg. Jag blir så glad och jag vill tacka er alla, jag hoppas verkligen att ni fortsätter att läsa min blogg. Jag ska försöka att uppdatera när skolan börjar igen, men det är inte säkert att jag kommer hinna eftersom då kommer jag att ha läxor och andra saker. Men jag ska försöka blogga för eran skull, och tack igen för att ni läser min blogg. Jag är stolt över mig själv, hehe! Här kommer en söt bild på Selena!








  


Jag älskar Selenas skratt, hon är så söt.

Av Amanda - 11 augusti 2011 22:35

Jag ska gå och lägga mig om en timme typ, men jag säger ändå god natt nu för att jag ska se på Wizards Of Waverly Place Säsong 4 på Youtube en stund, sen ska jag gå och lägga mig. Och jag har ju lovat att jag ska säga god natt och en god natt bild på söta Selena varje kväll. God natt Selly fans! :)







  


Selena är den sötaste tjejen som finns! <3


Presentation


Denna blogg handlar om skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez. Hon är född den 22 Juli 1992 i Texas (USA). Bloggen är för alla Selenators!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Selenas bästa album enligt dig?
 Kiss & Tell
 A Year Without Rain
 When The Sun Goes Down
 Stars Dance

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖVERSÄTTNING!

Kiss & Tell

 

Typ: Album.

Släpptes: 29 September, 2009.

A Year Without Rain

 

Typ: Album.

Släpptes: 17 September, 2010.

When The Sun Goes Down

 

Typ: Album.

Släpptes: 28 Juni, 2011.

Stars Dance

Typ: Album.

Släpptes: 19 Juli, 2013.

Monte Carlo

 

Typ: Film.

Roll: Grace.

Släpptes: 1 Juni, 2011.

Spring Breakers

 

Typ: Film.

Roll: Faith.

Släpptes: 22 Juni, 2013.

Getaway

 

Typ: Film.

Roll: The Kid.

Släpptes: 30 Augusti, 2013.


Ovido - Quiz & Flashcards