selenamariegomezforever

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda - 31 juli 2011 17:09

  

 

 

 

 

 

 

 

 

    


Jag gillar den sista bilden! :)




  

Av Amanda - 31 juli 2011 17:03

Idag gjorde jag en ny design på http://pizap.com/. Jag gör alltid min design där, man kan välja en egen bakgrund och man får välja en egen bild. Om man vill ha en egen bild så ska man välja bilder på google och sen laddar man ner bilden till bakgrunden. Men man fattar mer sen om man går in på hemsidan. Så om ni vill göra en egen design så gå in på http://pizap.com/. Och förresten, tycker ni att min design blev fin? Jag är nöjd med min nya design och jag tycker att den blev jättefin! :)

Av Amanda - 30 juli 2011 20:23

 



Man ser att Selena har väldigt roligt med sina vänner och sin låtsas pappa! :)       

Av Amanda - 30 juli 2011 20:20

¨

         

Av Amanda - 30 juli 2011 14:40

 

    

   

   

   

   

 

Jag tycker att Selena var så vacker på bilderna! <3 

 

 

 

 




 

Av Amanda - 30 juli 2011 14:34

När Selena hade sin andra konsert i Florida så överraskade Justin Bieber Selena på hennes konsert och Selena blev såklart väldigt glad. Hon blev chockad och överlycklig, för att hon visste inte att Justin skulle överraska henne. Justin sjöng för Selena på scenen, men innan han gjorde det så kramades Justin och Selena på scenen. Och Selena hade sin andra konsert igår, och den 1 Augusti ska Selena ha sin tredje konsert, men jag vet inte vart. Här kommer bilder från Florida när Justin överraskar Selena. Vi ses senare! :)









  


  


Det ser inte ut som Selena, men det är hon. För jag har själv sett den här på Youtube, och det är är Selena blir glad och kramar Justin på scenen, och alla fans skriker av lycka. Jag tycker att Selena Gomez och Justin Bieber är söta tillsammans.

Jelena forever!  

Av Amanda - 29 juli 2011 16:53

 














   


Jag vet att jag har lagt upp dom här bilderna förut, men det finns inga nya bilder på Selena och Justin än. Men när jag hittar nya bilder på dom tillsammans så lägger jag upp det på bloggen direkt. :)

Av Amanda - 29 juli 2011 15:48


Förlåt för att jag lägger upp bilden igen, men jag tycker att den var väldigt fin. Jag älskar Peace märken, jag har ett peace halsband och peace örhängen. Jag tycker att det är synd om alla människor som är sjuka och inte har peace i sitt land. Och om nån av er inte vet vad peace är, så är det fred. På engelska heter det peace och på svenska heter det fred, men jag tror att många av er vet vad peace betyder, hehe. :)



PEACE, LOVE AND DREAMS!    

Presentation


Denna blogg handlar om skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez. Hon är född den 22 Juli 1992 i Texas (USA). Bloggen är för alla Selenators!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Selenas bästa album enligt dig?
 Kiss & Tell
 A Year Without Rain
 When The Sun Goes Down
 Stars Dance

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖVERSÄTTNING!

Kiss & Tell

 

Typ: Album.

Släpptes: 29 September, 2009.

A Year Without Rain

 

Typ: Album.

Släpptes: 17 September, 2010.

When The Sun Goes Down

 

Typ: Album.

Släpptes: 28 Juni, 2011.

Stars Dance

Typ: Album.

Släpptes: 19 Juli, 2013.

Monte Carlo

 

Typ: Film.

Roll: Grace.

Släpptes: 1 Juni, 2011.

Spring Breakers

 

Typ: Film.

Roll: Faith.

Släpptes: 22 Juni, 2013.

Getaway

 

Typ: Film.

Roll: The Kid.

Släpptes: 30 Augusti, 2013.


Ovido - Quiz & Flashcards