selenamariegomezforever

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda - 30 juni 2011 11:57

Hej igen! Här kommer en bild på Selena Gomez och Justin Bieber när dom handlar i New York City, och dom är så söta tillsammans. Jelena forever! :)











 

Av Amanda - 30 juni 2011 11:29

God morgon alla Selena fans! Hoppas att ni har haft en skön morgon. Jag har hittat lite mer fakta om Selena och jag tänkte skriva det på bloggen lite senare idag, eller kanske om en stund. Vad tycker ni om min nya design? Tycker ni att den blev fin? Kommentera det här inlägget, och skriv om du gillar min nya design eller inte.. Jag blev supernöjd med min nya design, bilden som jag har som bakgrund på bloggen är så fin på Selena, jag älskar den. Det första inlägget nu på morgonen är en bild på söta Selena! Vi ses om en stund! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den här bilden är från 2009, men den är supersöt! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Amanda - 29 juni 2011 17:05

Hej igen! Jag hittade en intervju som Selena var på igår, hon hade en intervju på '' Regis And Kelly''. Och jag översätter den på svenska sm jag brukar göra, och intervjun handlar om Selenas musik. Den tjocka texten är såklart dom som frågar Selly och Selly svarar med tunn text.                                                                                                                                                                                           

Hej Selena!

'' Hej!''



                                                                                                                             



Hur mår du?

'' Jag mår bra''.

                                                                                                                          Hur talar din musik till dig?

'' Om olika saker, alltså väldigt bra olika saker, haha.


                                                                                                                       

Okej.. Hur tror du att dina fans tycker om dina låtar och din musik?

'' Jag vet inte, men jag hoppas verkligen att dom älskar min musik lika mycket som jag gör!''


                                                                                                                       

Tycker du och ditt band om din musik?

'' Jag och mitt band älskar min musik och mina låtar, jag tycker att jag har det bästa bandet i världen, dom skriver så bra låtar. Så jag har mitt band att tacka!''


                                                                                                                       

Hur länge har du känt dom där killarna som är i ditt band?

'' Det känns som att jag har känt dom hela livet, för jag har alltid roligt med dom och jag älskar dom som mina bröder.. Men jag var bara 15 år när jag träffade dom för första gången.''


Var det läskigt eller roligt att träffa dom för första gången?

'' Både och, haha. Det var läskigt och roligt. När jag träffade dom första gången så vågade jag inte göra nånting, inte larva mig eller nåt. Men efter några dagar så hade vi så skoj. Och nu så brukar vi skämta med varandra när vi gör en musik video. 


Vilken i din familj brukar vara med dig på dina inspelningar när du gör en musik video?

'' Min mamma!'' 


Älskar du det du gör utanför ''kändis livet'' och det du gör som kändis?

''Ja, självklart. Jag älskar det jag gör hela tiden, och jag älskar verkligen det jag gör som kändis. Tillexempel att göra en musik video, jag gör mitt bästa för att mina fans ska njuta av det.'' 


Är det viktigt att dina fans älskar din musik?

'' Det är väl kanske viktigt, men jag tycker att det är viktigare att jag älskar det jag gör och att jag blir nöjd med min musik och låtar, det är det viktigaste.''


Har du ett bra självförtroende eller bryr du dig om vad folk tycker om dig?

'' Nej, jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig, huvudsaken är att jag älskar mig själv och att jag är nöjd med mig själv, och det är jag.. Och ja, jag har ett riktigt bra självförtroende!''


Är dina föräldrar stolta över dig?

'' Ja, dom är otroligt stolta över mig. Dom visste inte att jag skulle komma så här långt med min musik, och det trodde inte jag heller. Men både min mamma och pappa och jag är stolt över mig.''


Vilken av dina låtar betyder mest för dig?

'' Who Says''. Är den bästa låten jag någonsin gjort. Eller jag älskar alla mina låtar och alla är så bra. Men '' Who Says'' är en speciell låt för mig, den talar till mig på ett helt annat sätt än dom andra låtarna gör.''


Hur menar du då?

'' Alltså, i min låt ''Who Says'' är det mycket självförtroende i och jag hoppas att mina fans tycker om den lika mycket som jag. Och jag känner att den talar till mina fans på något sätt, och det känns bra. När mina fans lyssnar på den så hoppas jag att dom får bra självförtroende och att dom är bra för den just ''du'' är och att man inte behöver vara någon annan för att vara perfekt, utan att man verkligen är perfekt för den man är. Och allt i hela låten ''Who Says'' betyder så mycket för mig och det känns bra!



Det låter bra.. Hur kändes det att göra '' Love You Like A Love Song'' musik videon?

'' Haha, det var den knäppaste videon jag någonsin gjort, men det var så roligt. Det kanske var den bästa också, jag hade så roligt hela tiden. Men jag blev väldigt stolt över den som jag blir med alla mina låtar och min musik.



Tror du att dina fans tycker om '' Love You Like A Love Song'' musik videon?

'' Det hoppas jag verkligen, för jag älskar den. Men som jag sa förut, det är viktigast att jag blev nöjd med den, och jag blev supernöjd med den.



Tack så mycket för att du kom till oss på '' Regis And Kelly!''

'' Det var trevligt, tack själv!''





Den här intervjun som Selena var på heter '' Regis And Kelly' och där har typ dom flesta kändisarna en intervju! :)














 

  

   Bakom scenen på '' REGIS AND KELLY!'' :)


















Av Amanda - 29 juni 2011 16:08

Nu tänkte jag ta en paus från datorn, så vi ses om 1-2 timmar. Jag hoppas att ni som tittar eller kommer att titta på min blogg kommer att tycka om min blogg lika mycket som jag gör, och titta på den här bloggen om du älskar Selena Gomez och jag föredrar att ni Selena Gomez fans tittar på den här bloggen också, för ni kommer att få veta lite mer om Selenas liv och vad hon håller på med just nu i sitt liv. Ha det bra, puss så länge. Och här kommer en vacker bild på Selena! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Så vacker bild på vackra Selena! <3

Av Amanda - 29 juni 2011 15:18

Nu kommer en fin bild på Selena och hennes mamma. Selenas mamma heter Maria Gomez. Och Selena fick sitt mellan namn av sin mamma, Selenas hela namn är Selena Marie Gomez. Hennes mamma valde att Selena skulle heta Marie, och inte Maria. Men, Selenas mamma heter Maria Gomez och dom liknar varandra litegrann!

Här kommer en liten intervju som Selly var på för några dagar sen. Och jag översätter på svenska nu. Den tjocka texten är kvinnan som frågar Selly och den tunna texten är Selly som svarar. :)


  Hur är din och din mammas relation?

 '' Min och min mammas relation är väldigt bra just nu''.


Jag har hört att många Justin Bieber fans hotar dig, hur hanterar du det?

''Jag blir så såklart inte så glad, men jag försöker helst att undvika det och leva mitt liv och tänka på alla snälla meddelanden som mina fans ger mig. Och jag vill gärna tacka mina fans som skyddar mig, det är så snällt och jag uppskattar verkligen det!''


Hur är din och Justin Bieber relation? Är ni tillsammans?

'' Ja, jag och Justin Bieber är tillsammans och vi mår väldigt bra att få vara med varandra..''


Vem är det som har peppat dig genom åren då du är så här känd?

'' Min mamma har peppat mig genom alla år, hon är bäst och jag älskar henne. Min mamma är cool, hon är inte som alla andra mammor. Och hon följer med mig på alla mina konserter och hon finns alltid där för mig.''


Bor du med Justin Bieber nu eller bor du hemma hos dina föräldrar fortfarande?

'' Jag bor med min mamma och pappa, och jag har det väldigt roligt och jag känner att jag får ett privatliv där och att jag kan slappna av och känna mig som hemma, och jag kan känna mig som en helt vanlig tjej. Och det är skönt att veta att mina föräldrar finns där i närheten när jag behöver dom som mest.''


Visst är du 18 år gammal?

'' Ja, jag är 18 år, men jag fyller snart 19.''

 

Vad brukar du göra en ledig dag?



''Jag brukar gå ut på stan med min mamma eller bara vara hemma och sitta vid poolen och ta det lugn.''


Ska du bo ensam när du flyttar hemifrån?

'' Nej, jag kommer flytta ihop med Justin Bieber då. Jag och Justin har pratat om att flytta tillsammans väldigt länge nu, han har precis fyllt 17 och när han fyller 18 nästa år, då ska jag och Justin flytta ihop i en stor lyx villa. Och då är jag 20 år.''


Vad älskar du att göra?

'' Jag älskar att vara med mina vänner och med min familj. Och jag älskar verkligen att vara på studion med mitt band. Jag älskar att träffa mina fans och det är roligt att sitta och prata med dom, det brukar jag göra ibland.''


Okej, tack så mycket för att du kom Selena!

'' Tack själv, Hejdå!''










 


Här är en fin bild på Selena och hennes mamma som heter Maria. En väldigt fin mamma och dotter bild, hihi! <3










Av Amanda - 29 juni 2011 15:04

Här kommer bilder på Selena och hennes bästa vän Ashley Tisdale, och en bild på Selena och hennes bästa vän Taylor Swift. Selenas bästa vänner är Ashley Tisdale, Miley Cyrus, Taylor Swift och Demi Lovato. Selly älskar alla sina bästa vänner lika mycket och hon står vid doms sida hela tiden. Och dom älskar såklart Selena också, men den personen som känner Selena mest av hennes bästa vänner är Demi Lovato! 









  En vacker bild på Selly och Ash! :)

 


 En fin bild på Selena Gomez och hennes fina vän Taylor Swift!

 







Av Amanda - 29 juni 2011 14:57

Här kommer bilderna på Selena och hennes bästa vänner!







    Bästa vännerna Demi Lovato och Selena Gomez! <3

  



  En söt bild på Miley Cyrus och Selena Gomez. :)



   Det kommer fler bilder snart.

Av Amanda - 29 juni 2011 14:25

Här kommer det lite mer fakta om Selena. :)

 

Selena gillar: trolleritrick, ta sovmorgon. Demi lovato, och Justin Bieber. Och sin familj såklart!

Selenas favorit godis: Choklad!

Hennes favorit mat: Pizza.

Hennes favorit karusell: bergochdalbana.

Sellys favorit film: pirates of the caribbean.

Selenas favorit band: Paramore.

Pojkvän: Justin Bieber.

Selena betyder måne på grekiska!

Aktuell: Med sitt tredje album '' When The Sun Goes Down''.

Bor: Los Angeles.

Hennes favorit stil: Söt, feminin och bohemisk. Hon gillar naturliga material, som bomull och linne.

Selly designar kläder själv: Hon har designat ett par jeans som hon brukar ha på sig.

Hennes band heter: Selena Gomez & The Scene!

Hennes favorit låt som hon har gjort: Hon älskar sin egen låt '' Who Says'' och '' A Year Without Rain''.

Född: Den 22 Juli 1992 i Texas (USA) Men hon bor i Los Angeles nu.

Vart bor hon: Hon bor fortfarande kvar hos sina föräldrar fast hon är 18 år, snart 19 år. Hon tycker att det är bra att ha sina föräldrar i närheten om det skulle vara nåt, men snart flyttar hon säkert hemifrån.

När Selly flyttar hemifrån så ska hon och Justin Bieber köpa ett riktigt stort hus.

Hennes bästa vänner: Miley Cyrus, Taylor Swift, Ashley Tisdale och Demi Lovato. Hon älskar alla sina bästa vänner men hon är mest med Demi Lovato, Demi Lovato och Selena Gomez har känt varandra längst och dom är alltid där för varandra.

 

Ja, det var allt om söta Selena! Om en stund så ska jag visa några bilder på Selena och hennes bästa vänner.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Denna blogg handlar om skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez. Hon är född den 22 Juli 1992 i Texas (USA). Bloggen är för alla Selenators!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Selenas bästa album enligt dig?
 Kiss & Tell
 A Year Without Rain
 When The Sun Goes Down
 Stars Dance

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖVERSÄTTNING!

Kiss & Tell

 

Typ: Album.

Släpptes: 29 September, 2009.

A Year Without Rain

 

Typ: Album.

Släpptes: 17 September, 2010.

When The Sun Goes Down

 

Typ: Album.

Släpptes: 28 Juni, 2011.

Stars Dance

Typ: Album.

Släpptes: 19 Juli, 2013.

Monte Carlo

 

Typ: Film.

Roll: Grace.

Släpptes: 1 Juni, 2011.

Spring Breakers

 

Typ: Film.

Roll: Faith.

Släpptes: 22 Juni, 2013.

Getaway

 

Typ: Film.

Roll: The Kid.

Släpptes: 30 Augusti, 2013.


Ovido - Quiz & Flashcards