selenamariegomezforever

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda - 28 september 2011 21:48

Hej alla Selena fans! Förlåt för dålig uppdatering men det är på grund av alla läxor, ni ska bara veta hur mycket det är. Jag har matte läxa till imorgon fast den har jag gjort, och nästa fredag har ni NO prov och jag måste verkligen plugga extra mycket NO inför provet fast det är nästa fredag. Och imorgon har vi förhör på engelskan och vi har förhör på franskan imorgon också, så jag har fått gjort läxor nästan hela den här veckan. Men i helgen ska försöka att blogga mycket. Men nu ska jag sova, och jag har ont i handen eftersom jag har skrivit mycket i matte boken. Sov så gott alla Selena fans! <3









                   Kvälls bilden!

  


Jag tycker att Selena var supersöt på bilden, men hon är ju alltid söt. Och det är bubblor på bilden också! :)








Av Amanda - 26 september 2011 21:12

   

  


Aww. Selena och Justin är supersöta tillsammans, och dom är verkligen lyckliga tillsammans. Jelena forever! <3

Jelena forever!  

               

Av Amanda - 26 september 2011 20:54

 

        

 

 

 

 


Selena var super vacker på bilderna! <3     


Av Amanda - 25 september 2011 18:42

Här är min Debby Ryan blogg, och fortsätt att titta på min Selena Gomez blogg. Men titta gärna in på min Debby Ryan blogg också. <3






  


Min Debby Ryan blogg heter debbyryanforever.bloggplatsen.se

Välkomna in! :)


Av Amanda - 25 september 2011 18:28

Hej alla Selena fans! Jag har tänkt att börja blogga om ''Det ljuva havslivs'' tjejen Debby Ryan. Och ni som inte vet vad det är så är det ett program med tvillingarna Cole Sprouse och Dylan Sprouse. Men dom har slutat att spela in tv-serien och dom har gjort en film som heter ''The Suite Life The Movie''. Och ''Det ljuva havslivet'' heter ''The Suite Life On Deck'' på engelska. Och den tv-serien går på Disney Channel varje dag. Men jag kommer fortfarande blogga om Selena Gomez, så fortsätt att titta på min Selena Gomez blogg men titta gärna in på min nya blogg om Debby Ryan. Så jag kommer att blogga om Debby Ryan och Selena Gomez! <3

Av Amanda - 25 september 2011 18:25

 

Aww, jag tycker verkligen Debby Ryan är söt.. Selena Gomez är också söt. <3

Av Amanda - 25 september 2011 18:23

 


Visst är dom söta. :)

Presentation


Denna blogg handlar om skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez. Hon är född den 22 Juli 1992 i Texas (USA). Bloggen är för alla Selenators!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Selenas bästa album enligt dig?
 Kiss & Tell
 A Year Without Rain
 When The Sun Goes Down
 Stars Dance

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖVERSÄTTNING!

Kiss & Tell

 

Typ: Album.

Släpptes: 29 September, 2009.

A Year Without Rain

 

Typ: Album.

Släpptes: 17 September, 2010.

When The Sun Goes Down

 

Typ: Album.

Släpptes: 28 Juni, 2011.

Stars Dance

Typ: Album.

Släpptes: 19 Juli, 2013.

Monte Carlo

 

Typ: Film.

Roll: Grace.

Släpptes: 1 Juni, 2011.

Spring Breakers

 

Typ: Film.

Roll: Faith.

Släpptes: 22 Juni, 2013.

Getaway

 

Typ: Film.

Roll: The Kid.

Släpptes: 30 Augusti, 2013.


Ovido - Quiz & Flashcards