selenamariegomezforever

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda - 28 augusti 2011 11:04

  

 

 

        

Av Amanda - 28 augusti 2011 10:31

God morgon alla pigga Selena fans! Jag tänkte börja med dagens bild idag, och sen får vi se vad jag bloggar om. Idag är det sista dagen på helgen innan skolan börjar, jag har haft en skön och bra helg och jag har bara slappat men imorgon är det en ny skoldag och då måste jag börja tänka på skolan och en massa läxor. Men jag och min klass har faktist inte fått några läxor än, men det kommer väl i veckan. Och imorgon kommer troligtvis ''Veckans låt'', det beror på om det funkar att ladda upp en video. Och jag är glad att ni gillar min blogg och min design, för jag är hel nöjd med min design och min blogg. Och jag har lovat en av mina läsare att försöka få 1000 läsare nästa år den 28 Juni. Jag började blogga om unga superstjärnan Selena Gomez den 28 Juni 2011. Så nästa år den 28 Juni 2012 så har jag haft den här bloggen i ett år och då ska jag ha 1000 läsare. Så fortsätt att titta på min blogg, för ni kommer att få veta så mycket mer om Selenas underbara liv, det lovar jag. Men här kommer dagens bild! :)

 

 

 

 

 

 

 

                       Dagens bild!

 


Jag älskar Selenas skratt, hon är så söt. <3

Av Amanda - 27 augusti 2011 11:32

God morgon alla Selena fans! Jag har 413 läsare nu, och jag vill bara säga tack till alla gulliga Selena fans som läser min blogg och nu vet jag att ni älskar Selena Gomez lika mycket som jag gör. Här kommer dagens bild på Selena, och det är en bild på Selena när hon var 6 år. Vi ses kanske senare! :)







Dagens bild! 

  


Jag vet att dagens bild är liten, men den Selena är så söt på den här bilden.


Av Amanda - 26 augusti 2011 20:53

   

    








Av Amanda - 23 augusti 2011 16:52

Hej igen! Det går fortfarande inte att ladda upp en video, och jag vet inte varför. Så jag antar att ''Veckans låt'' inte kommer på några dagar, och det är verkligen tråkigt. Det är synd, men vi ses någon annan dag!








Av Amanda - 23 augusti 2011 16:40

Hej alla Selena fans! Idag var det min bästa skoldag i 7:an. Vi fick fika och gjorde andra saker. Jag och min klass har inte fått läxor än, och det är bra för att då slipper jag göra läxor på eftermiddagen. Men jag är helt säker på att jag kommer att få läxor vilken dag som helst, eller nästa vecka. Och ni som har börjat i skolan igen ska jobba hårt i skolan. Jag hoppas att eran första dag i skolan var toppen, och ni måste jobba på även om det är jobbigt. Jag vet hur det är, men det är ändå kul att få träffa sina vänner och plugga. Och tänk på eran framtid och alla bra saker ni får göra i framtiden om ni får ett bra jobb när ni blir stora och att ni får ett bra liv. Jag tycker att det är kul att gå i skolan, för man får lära sig så mycket saker som man inte har vetat förut. Men nu ska jag inte prata om skolan, för nu kommer dagens bild på den underbara Selena Gomez. Och veckans låt får komma idag istället och stanna till nästa måndag, för att det funkade inte igår att ladda upp en video. Och förresten, minns ni att jag berättade om tv programet ''So Random'' = ''Så Flippat'', det kommer på kanalen ''Disney Channel'' idag klockan 19:00. Om du tycker om humor och vill skratta och se dina favorit kändisar så ska du titta på det ikväll klockan 19:00. Jag ska titta på det ikväll, för jag har verkligen väntat på det i en vecka nu. Vi ses snart! :)









Dagens bild!

  

 

Den begåvade och söta Selena! <3

Presentation


Denna blogg handlar om skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez. Hon är född den 22 Juli 1992 i Texas (USA). Bloggen är för alla Selenators!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Selenas bästa album enligt dig?
 Kiss & Tell
 A Year Without Rain
 When The Sun Goes Down
 Stars Dance

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖVERSÄTTNING!

Kiss & Tell

 

Typ: Album.

Släpptes: 29 September, 2009.

A Year Without Rain

 

Typ: Album.

Släpptes: 17 September, 2010.

When The Sun Goes Down

 

Typ: Album.

Släpptes: 28 Juni, 2011.

Stars Dance

Typ: Album.

Släpptes: 19 Juli, 2013.

Monte Carlo

 

Typ: Film.

Roll: Grace.

Släpptes: 1 Juni, 2011.

Spring Breakers

 

Typ: Film.

Roll: Faith.

Släpptes: 22 Juni, 2013.

Getaway

 

Typ: Film.

Roll: The Kid.

Släpptes: 30 Augusti, 2013.


Ovido - Quiz & Flashcards