selenamariegomezforever

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda - 22 augusti 2011 19:11

Hej alla Selly fans! Här kommer dagens bild. Veckans låt kommer kanske imorgon, eller senare idag och det är för att det inte går att ladda upp en video nu. Vi ses kanske imorgon! :)








Dagens bild!

  


Selena Gomez är så söt.

Av Amanda - 21 augusti 2011 16:51

Hej alla Selena fans! Förlåt för dålig uppdatering, det är på grund av att skolan börjar imorgon och jag har haft så mycket att göra. Idag städade jag hela mitt rum, och packade några saker som jag måste ha i skolan. Och jag kommer inte hinna blogga varje dag när det är skola, för jag kommer säkert att ha mycket läxor. Men nu ska jag fortsätta att göra lite andra saker som jag inte har hunnit att göra. Vi ses imorgon efter skolan, men jag vet inte när jag slutar imorgon. Och imorgon kommer dagens låt och dagens bild. Vi ses imorgon. Ha det bra! :)








                                Dagens bild!

  


En söt bild på söta Selena! <3

Av Amanda - 19 augusti 2011 16:51

Innan jag stänger av datorn för idag så vill jag bara skriva att jag har fått 351 läsare nu på 3 månader och jag är så glad och tacksam för att ni läser min blogg. Jag lovar er att i framtiden så kommer ni att få veta mer saker om Selenas liv, och andra saker om henne. Tack så mycket för att ni läser min blogg! Ni är dom bästa läsarna i hela världen! <3

Av Amanda - 19 augusti 2011 16:35

Hej alla Selena fans! Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag orkade inte sitta vid datorn igår för att min skola börjar på måndag efter den här helgen och då ville jag ta det lugnt en dag innan skolan börjar igen. Det är ju några dagar kvar men jag ville ändå ta det lugnt, för när skolan börjar så måste jag fokusera på skolan och läxor men jag ska försöka att blogga så mycket jag kan. Och jag glömde lägga upp dagens bild igår, men här kommer dagens bild som skulle ha kommit igår. Vi ses inte nån mer idag, men imorgon gör vi det. Så vi ses imorgon!

 

 

 

 

 

 

                     Dagens bild!

  

 

Den här bilden var så fin.   

 

Av Amanda - 17 augusti 2011 17:04


   


Jag lägger upp mer bilder på dom lite senare! :) 

Av Amanda - 17 augusti 2011 14:42




Från Anonym: Hur gammal är du? Kul blogg!



Svar: Jag är 12 år, men jag fyller snart 13 år. Jag fyller år den 14 September. Och vad roligt att du tycker att min blogg är kul! :)


Av Amanda - 17 augusti 2011 13:08

Hej! Här kommer en video på när Selena sjunger ''Who Says'' på ''So Random''. ''So Random'' är ett tv program som kommer att komma på tv kanalen ''Disney Channel'' nästa tisdag kväll klockan 19:00. Det är ett program för ungdomar och barn, det är ett tv program när kändisar uppträder och det är lite teater som dom kommer att göra. Dom kommer att klä ut sig och spela teater, det är många kändisar som kommer att uppträda. Det är Mitchel Musso, Selena Gomez och mycket fler som ni säkert känner igen, så titta på tisdag nästa vecka på tv kanalen ''Disney Channel'' klockan 19:00. Och ni som inte har kanalen ''Disney Channel'' kan titta på tv programet på Youtube, gå bara in på Youtube och skriv ''So Random- Selena Gomez Part 1''. Eller så skriver ni ''So Random Episode 1 Part 1''. Och om ni vill titta på Mitchel Musso när han är med i ''So Random'' så skriver ni ''So Random Episode 4 Part 1 Mitchel Musso''. Och ''So Random'' betyder ''Så Flippat'' på svenska. Här kommer video när Selena uppträder. Vi ses kanske senare! :) 

Presentation


Denna blogg handlar om skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez. Hon är född den 22 Juli 1992 i Texas (USA). Bloggen är för alla Selenators!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Selenas bästa album enligt dig?
 Kiss & Tell
 A Year Without Rain
 When The Sun Goes Down
 Stars Dance

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖVERSÄTTNING!

Kiss & Tell

 

Typ: Album.

Släpptes: 29 September, 2009.

A Year Without Rain

 

Typ: Album.

Släpptes: 17 September, 2010.

When The Sun Goes Down

 

Typ: Album.

Släpptes: 28 Juni, 2011.

Stars Dance

Typ: Album.

Släpptes: 19 Juli, 2013.

Monte Carlo

 

Typ: Film.

Roll: Grace.

Släpptes: 1 Juni, 2011.

Spring Breakers

 

Typ: Film.

Roll: Faith.

Släpptes: 22 Juni, 2013.

Getaway

 

Typ: Film.

Roll: The Kid.

Släpptes: 30 Augusti, 2013.


Ovido - Quiz & Flashcards