selenamariegomezforever

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda - 17 augusti 2011 13:04

Hej igen! Här kommer dagens bild, vi ses senare!   







  


Vad söt Selly är!


Av Amanda - 17 augusti 2011 13:01

Hej alla Selena fans! Jag skulle vilja att ni ställer fler frågor, jag tvingar er inte men jag tycker att det är kul att svara på frågor. Så var inte blyga, fråga vad som helst om Selenas liv så svarar jag så fort jag kan. Det är bara att fråga nåt om Selenas liv så svarar jag på bloggen. Alltså jag kommer att skriva eran fråga på bloggen som ni har frågat och sen skriver jag svaret under eran fråga på bloggen. Så fråga bara på och var inte blyga! Vi ses snart. :)

Av Amanda - 16 augusti 2011 23:07

 

 

Sov gott alla Selena fans!   


Av Amanda - 16 augusti 2011 22:26

Hej alla Selly fans! Just nu så tittar jag på Selenas design ''Dream Out Loud'', och jag hittade hemsidan där man kan köpa hennes kläder som hon har designat, men tyvärr så vet jag inte hur man köper dom. Det finns olika sidor med många olika kläder, och jag vill ha alla hennes designade kläder. Alla Selenas kläder är så snygga och jag vill bara köpa allt, det är så många fina kläder och man vill ha alla kläder. Om du älskar Selenas designade kläder från hennes klädlinje ''Drem Out Loud'' så ska du titta på dom här hemsidorna,http://www.kmart.com  Och på hemsidan http://www.kmart.com  kan du hitta hennes kläder. Och på hemsidan http://www.select2gether.com  kan du hitta kläder, smycken, skor, väskor och mycket mer. Titta på båda hemsidorna och jag kan lägga upp mer hemsidor om hennes klädlinje när jag hittar fler sidor om det. God natt, vi ses imorgon! :)


Dream Out Loud: By Selena Gomez! <3

 

Av Amanda - 16 augusti 2011 14:47

 


En gammal bild på Selena när hon var 15 år, och den här bilden är så söt! :)

Av Amanda - 16 augusti 2011 14:42



Selena älskar verkligen sina fans, och vi ska uppskatta det. Selena kanske inte har tid att skriva autografer eller ta bilder med sina fans, men hon älskar sina fans och hennes fans betyder väldigt mycket för henne. Jag tror på Selena, och jag vet att hon älskar sina fans och vi älskar henne. Selena Gomez är värd guld. Jag tror på varenda ord Selena säger om sina fans, för det är sant. Selena älskar sina fans och vi älskar henne.

Många hjärtan till Selena Gomez!   

Av Amanda - 15 augusti 2011 23:10

Den här låten heter ''Shake It Up'' och Selena skrev den här låten till en tv-serie som heter ''Shake It Up'' och den tv-serien går på Disney Channel varje dag.



Förlåt för att jag lägger upp låten nu, jag skulle ha lagt upp den på dagen men det gick inte då och jag har haft så mycket att göra. Men nu är den här och den stannar till nästa måndag, och på nästa måndag så kommer det en ny låt. God natt alla Selena fans! Vi ses imorgon. :)

Presentation


Denna blogg handlar om skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez. Hon är född den 22 Juli 1992 i Texas (USA). Bloggen är för alla Selenators!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Selenas bästa album enligt dig?
 Kiss & Tell
 A Year Without Rain
 When The Sun Goes Down
 Stars Dance

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖVERSÄTTNING!

Kiss & Tell

 

Typ: Album.

Släpptes: 29 September, 2009.

A Year Without Rain

 

Typ: Album.

Släpptes: 17 September, 2010.

When The Sun Goes Down

 

Typ: Album.

Släpptes: 28 Juni, 2011.

Stars Dance

Typ: Album.

Släpptes: 19 Juli, 2013.

Monte Carlo

 

Typ: Film.

Roll: Grace.

Släpptes: 1 Juni, 2011.

Spring Breakers

 

Typ: Film.

Roll: Faith.

Släpptes: 22 Juni, 2013.

Getaway

 

Typ: Film.

Roll: The Kid.

Släpptes: 30 Augusti, 2013.


Ovido - Quiz & Flashcards