selenamariegomezforever

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Amanda - 17 augusti 2011 17:04


   


Jag lägger upp mer bilder på dom lite senare! :) 

Av Amanda - 17 augusti 2011 14:42




Från Anonym: Hur gammal är du? Kul blogg!



Svar: Jag är 12 år, men jag fyller snart 13 år. Jag fyller år den 14 September. Och vad roligt att du tycker att min blogg är kul! :)


Av Amanda - 17 augusti 2011 13:08

Hej! Här kommer en video på när Selena sjunger ''Who Says'' på ''So Random''. ''So Random'' är ett tv program som kommer att komma på tv kanalen ''Disney Channel'' nästa tisdag kväll klockan 19:00. Det är ett program för ungdomar och barn, det är ett tv program när kändisar uppträder och det är lite teater som dom kommer att göra. Dom kommer att klä ut sig och spela teater, det är många kändisar som kommer att uppträda. Det är Mitchel Musso, Selena Gomez och mycket fler som ni säkert känner igen, så titta på tisdag nästa vecka på tv kanalen ''Disney Channel'' klockan 19:00. Och ni som inte har kanalen ''Disney Channel'' kan titta på tv programet på Youtube, gå bara in på Youtube och skriv ''So Random- Selena Gomez Part 1''. Eller så skriver ni ''So Random Episode 1 Part 1''. Och om ni vill titta på Mitchel Musso när han är med i ''So Random'' så skriver ni ''So Random Episode 4 Part 1 Mitchel Musso''. Och ''So Random'' betyder ''Så Flippat'' på svenska. Här kommer video när Selena uppträder. Vi ses kanske senare! :) 

Av Amanda - 17 augusti 2011 13:04

Hej igen! Här kommer dagens bild, vi ses senare!   







  


Vad söt Selly är!


Av Amanda - 17 augusti 2011 13:01

Hej alla Selena fans! Jag skulle vilja att ni ställer fler frågor, jag tvingar er inte men jag tycker att det är kul att svara på frågor. Så var inte blyga, fråga vad som helst om Selenas liv så svarar jag så fort jag kan. Det är bara att fråga nåt om Selenas liv så svarar jag på bloggen. Alltså jag kommer att skriva eran fråga på bloggen som ni har frågat och sen skriver jag svaret under eran fråga på bloggen. Så fråga bara på och var inte blyga! Vi ses snart. :)

Presentation


Denna blogg handlar om skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez. Hon är född den 22 Juli 1992 i Texas (USA). Bloggen är för alla Selenators!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Selenas bästa album enligt dig?
 Kiss & Tell
 A Year Without Rain
 When The Sun Goes Down
 Stars Dance

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ÖVERSÄTTNING!

Kiss & Tell

 

Typ: Album.

Släpptes: 29 September, 2009.

A Year Without Rain

 

Typ: Album.

Släpptes: 17 September, 2010.

When The Sun Goes Down

 

Typ: Album.

Släpptes: 28 Juni, 2011.

Stars Dance

Typ: Album.

Släpptes: 19 Juli, 2013.

Monte Carlo

 

Typ: Film.

Roll: Grace.

Släpptes: 1 Juni, 2011.

Spring Breakers

 

Typ: Film.

Roll: Faith.

Släpptes: 22 Juni, 2013.

Getaway

 

Typ: Film.

Roll: The Kid.

Släpptes: 30 Augusti, 2013.


Ovido - Quiz & Flashcards